Smokshanne rit zondag 9 oktober 2016

Informatie, reisverslagen, ervaringen & foto's over bekende toerritten door het hele land. Wil je zelf een toerrit organiseren? Plaats het hier!
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3879
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Smokshanne rit zondag 9 oktober 2016

Bericht door Wilbert »

Smokshannerit 2016

De Smokshannerit wordt in 2016 zoals elk jaar gehouden op de tweede zondag in oktober. Dit jaar dus op 9 oktober 2016.

Kunt u het alvast in uw agenda zetten. Binnenkort kunt u zich weer via de website aanmelden.
http://www.smokshannerit.nl/index.php/3 ... nerit-2016" onclick="window.open(this.href);return false;

In de mailbox van ZCA
Beste Oldtimer liefhebber,

Vorig jaar heeft u zich opgegeven voor de smokshannerit.
Op 9 oktober a.s. wordt de smokshannerit voor de twaalfde keer georganiseerd.


Via de website smokshannerit.nl kunt u zich weer voor de rit van 2016 opgeven.


Vergeet niet nadat U de gegevens hebt ingevuld, het email adres op juiste spelling te controleren en daarna op de knop Aanmelden te klikken. Uw aanmelding wordt dan op de website opgeslagen en er wordt vervolgens automatisch ter bevestiging een mail naar het door u ingevulde email adres gestuurd.
Bezoek af en toe de website voor eventuele bijzonderheden. De organisatie is nog zaken aan het regelen en zodra dit definitief is worden wijzigingen bekend gemaakt op de website.
Eén ding blijft het zelfde, de deelname is GRATIS.


Met vriendelijke groet,

Organisatie Smokshannerit.nl
Gebruikersavatar
intruder
Berichten: 903
Lid geworden op: 21 jul 2016, 21:43
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Smokshanne rit zondag 9 oktober 2016

Bericht door intruder »

Vorig jaar kregen wij de route op een kaart dat was niet handig op de brommer er ging dus wel wat verkeert, ik heb de vraag uitgezet hoe het dit keer is. Als het weer zo is moet ik er nog sterk over nadenken of ik ga . :oops: :oops:
Zundapp 517
Intruder VS 800
a'j neet naor buutn gaot, kom ie ok nargens.
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3879
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Re: Smokshanne rit zondag 9 oktober 2016

Bericht door Wilbert »

Wij zijn gewoon achter iemand aangereden die de weg mee uitgezet had. :mrgreen:
Maar inderdaad je hebt gelijk.
Kijken ga ik sowieso effe, het is lekker dichtbij.
zundappfrank
Berichten: 634
Lid geworden op: 02 dec 2013, 18:01
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Re: Smokshanne rit zondag 9 oktober 2016

Bericht door zundappfrank »

Stond vorig jaar met m'n ks100 onder in de sloot. Werd door een tractor van de weg af gereden. En inderdaad gasgeven met rechts en de kaart vast houden met links gaat niet..want wie bediend dan de koppeling. Maar ga wel even kijken!!
Geen mens is hetzelfde ❤️
Gebruikersavatar
intruder
Berichten: 903
Lid geworden op: 21 jul 2016, 21:43
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Smokshanne rit zondag 9 oktober 2016

Bericht door intruder »

Netjes antwoordt op mijn vraag gekregen. maar kaart lezen op de brommer lukt mij niet :oops: :oops:
Beste Bettus,
De organisatie van de smokshannerit heeft het routeboek besproken en er is besloten om dit jaar een routeboek te maken, waarvan de A4-bladen voorzien van een nietje als "losse" inlegvellen worden aangeboden. Zodoende kunnen ze er makkelijk uitgehaald worden en evt. onder elkaar geplakt worden. De route aanwijzingen via het bolletje pijltje systeem blijft ongewijzigd.
Hopende uw vraag voldoende beantwoord te hebben,

Met vriendelijke groet,

Webmaster smokshannerit.nl
Zundapp 517
Intruder VS 800
a'j neet naor buutn gaot, kom ie ok nargens.
Gebruikersavatar
Gerjan
Berichten: 542
Lid geworden op: 28 nov 2013, 21:24
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: Smokshanne rit zondag 9 oktober 2016

Bericht door Gerjan »

intruder schreef:Netjes antwoordt op mijn vraag gekregen. maar kaart lezen op de brommer lukt mij niet :oops: :oops:
Beste Bettus,
De organisatie van de smokshannerit heeft het routeboek besproken en er is besloten om dit jaar een routeboek te maken, waarvan de A4-bladen voorzien van een nietje als "losse" inlegvellen worden aangeboden. Zodoende kunnen ze er makkelijk uitgehaald worden en evt. onder elkaar geplakt worden. De route aanwijzingen via het bolletje pijltje systeem blijft ongewijzigd.
Hopende uw vraag voldoende beantwoord te hebben,

Met vriendelijke groet,

Webmaster smokshannerit.nl
Dus toch bolletje pijltje.................. :roll: :?: :?:
446-300 ZD40 1979
514-320 KS100 1965 (2x)
517-24 KS50 supersport 1970
517-52 KS50 watercooled 1976
518-01 KS100 1969
518-20 KS100 1970
Laverda 125 LZ1
Gebruikersavatar
intruder
Berichten: 903
Lid geworden op: 21 jul 2016, 21:43
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Smokshanne rit zondag 9 oktober 2016

Bericht door intruder »

Dit wordt bedoeld en dan op een aantal a4 velletjes bijeen gehouden met nietjes.
prima voor een puzzelrit met de auto met bijrijder.
Afbeelding
Zundapp 517
Intruder VS 800
a'j neet naor buutn gaot, kom ie ok nargens.
zundappfrank
Berichten: 634
Lid geworden op: 02 dec 2013, 18:01
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Re: Smokshanne rit zondag 9 oktober 2016

Bericht door zundappfrank »

Leuk kan dat vel papier wel op de tank plakken maar dan moet ik de bril op zetten om het te lezen maaaaaaaaaar als ik dat doe zie ik de weg niet meer. :oops:
Geen mens is hetzelfde ❤️
Gebruikersavatar
intruder
Berichten: 903
Lid geworden op: 21 jul 2016, 21:43
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Smokshanne rit zondag 9 oktober 2016

Bericht door intruder »

Deze mail heb ik terug gestuurd.

Bedankt voor de informatie op grond hiervan zie ik af van deelname de reden wil ik u wel geven.
Vorig jaar zijn er ternauwernood ongelukken voorkomen doordat men te druk met de route was.
Regelmatig mensen in de berm of bij het uitwijken van tegenliggers.
Het ongemak zit in het alleen aangeven van de kruisingen je hebt geen overzicht waar je naartoe gaat ook ontbreken aanwijzingen op belangrijke punten.
Als je eenmaal mis zit heb je geen idee hoe je weer op de route komt een stukje wegenkaart zou al helpen (zwart/wit) .
Wij zijn met de brommer achter de auto’s aangereden dus ook op de weg gaan rijden.
Op deze manier lijkt het een puzzeltocht ook motorrijders vonden het lastig een autorijder heeft vaak een passagier die de route kan aangeven maar we hebben het over een brommertocht.
Ik begrijp dat door het uitgeven van een kaartje de rit individueel wordt zodat er geen aansprakelijkheid is voor de organisator maar als u niet in groepsverband zoals bijvoorbeeld de Alternatieve Elfstedentocht wil rijden doe dan als in
Limburg de Heuvellandrit, de Pietpootrit, Bramenrit die doen dat met rondje/vierkantje/driehoekje.
En gratis is voor een liefhebber zeker geen reden om een rit te doen wij betalen liever voor een goed georganiseerde tocht. Dit is wachten op een ongeval.
Een tip probeer zelf eens (wel alleen doen) de route van vorig jaar te rijden je mag met de auto gaan (op de brommer heb je geen hand vrij en geen dashboard) zeker als je onbekend bent.
Misschien gaan we wel naar Zelhem om in het dorp rond te kijken altijd gezellig.
Groeten Bettus.
Zundapp 517
Intruder VS 800
a'j neet naor buutn gaot, kom ie ok nargens.
wybe visser
Berichten: 393
Lid geworden op: 07 jul 2015, 21:11
Locatie: Warnsveld
Contacteer:

Re: Smokshanne rit zondag 9 oktober 2016

Bericht door wybe visser »

Bettus je heb wel gelijk betreft de rit hoe deze is uit gezet, allen zou het jammer wezen om deze rit niet te rijden zo aan het eind van het van het jaar.
Mogelijk kunnen we weer achter een aantal auto's aan rijden en gelijk als de rit van start gaat. :!:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten