Brommers kieken in de karke

Informatie, ervaringen & foto's over evenementen en beurzen rond Zündapps en oldtimers in het algemeen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Andre

Brommers kieken in de karke

Bericht door Andre »

> Ook dit jaar zal in de Remigiuskerk te Steenderen de tentoonstelling ‘Brommers kieken in de karke’ worden gehouden. Een bijna museale presentatie van bromfietsen, met bij ieder tentoongesteld exemplaar een informatiepaneel. En daarnaast aandacht voor het aandeel van de bromfiets op het gebied van de mobiliteit, techniek en reclame uitingen. Alles in het koor en zijbeuken van een middeleeuwse dorpskerk: Je verwacht het niet en toch kan het. Dat bleek vorig jaar, toen de organisatie en de vele bezoekers na afloop terug konden kijken op een zeer geslaagd evenement. Maar in deze tweede editie blijft het niet bij kieken alleen. Een groot aantal van de tentoongestelde exemplaren zijn ook te koop. Er is overigens nog ruimte om een exemplaar ter beschikking te stellen voor de tentoonstelling. Dit is kosteloos. Hiervoor kan contact worden opgenomen met de organisatie. Want hoe mooi is het om de vrijheidsbeleving van de jaren 60 en 70 door te kunnen geven aan vooral jongeren die hier voor open staan. Ook bij deze doelgroep komen de verhalen van hun ouders of grootouders weer tot leven. Het plein naast de kerk zal op zondag tussen 12 en 19 uur worden benut voor een onderdelenmarkt. Hierbij zullen een aantal food-trucks en live muziek zorgen voor een gezellig brommersfeertje. En op zaterdag, als de kerk van 10 tot 17u geopend is zal rond 11 uur weer een mooie toertocht door de achterhoek zijn
wilko
Berichten: 616
Lid geworden op: 29 nov 2013, 20:50
Locatie: wehl
Contacteer:

Re: Brommers kieken in de karke

Bericht door wilko »

ziet er weer mooi uit , en wie organiseert de toertocht dan dit jaar ??
zündapp ks 80
Gebruikersavatar
Andre

Re: Brommers kieken in de karke

Bericht door Andre »

Ze hebben mij gevraagd of wij dat willen regelen dus alle hulp is welkom .
Gebruikersavatar
Rob
Site Admin
Berichten: 2637
Lid geworden op: 26 nov 2013, 18:27
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Brommers kieken in de karke

Bericht door Rob »

Ik heb geen bijzondere brommers om er neer te zetten, maar als ik iets op mediagebied (FB/Internet) moet doen, dan doe ik dit graag.

Een super evenement op 13 en 14 augustus 2016. Nog even enkele foto's van vorig jaar:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
gert
Berichten: 913
Lid geworden op: 29 nov 2013, 21:10
Locatie: Brummen
Contacteer:

Re: Brommers kieken in de karke

Bericht door gert »

wil wel weer mee helpen :lol:
'Burgermeister Gert"
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3860
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Re: Brommers kieken in de karke

Bericht door Wilbert »

Moet er nog een mail naar TV Gelderland gestuurd worden via het mailadres van ZCA?
Gebruikersavatar
Andre

Re: Brommers kieken in de karke

Bericht door Andre »

Wilbert schreef:Moet er nog een mail naar TV Gelderland gestuurd worden via het mailadres van ZCA?
Jan die zou het met TV Gelderland regelen dus ik denken niet dat dit nodig is
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast