Weerselose Markt 12 juni 10 juli en 14 aug 2016

Informatie, ervaringen & foto's over evenementen en beurzen rond Zündapps en oldtimers in het algemeen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3860
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Weerselose Markt 12 juni 10 juli en 14 aug 2016

Bericht door Wilbert »

In de mailbox van ZCA.
Beste Dinxperlose Oldtimer Liefhebbers,

Als D.O.L. zijn we uitgenodigd om in een drietal weekenden samen met andere oldtimers, deel te nemen aan een staticshow op de Weerselose Markt in Weerselo.
Op zondag 12 Juni, 10 Juli en 14 Augustus organiseert de Weerselose Markt namelijk net als in 2015 weer zondagsmarkten met het thema oldtimers. Oldtimers krijgen vrije entree en 2 consumpties en deelname is volledig vrijblijvend.
De zondagsmarkten zijn elke 2e zondagmiddag van de maand van 12:00 tot 17:00.

De voorwaarden zijn als volgt:
- Deelname is gratis en inclusief entree Weerselose Markt.
- Wij stellen 2 consumpties per persoon beschikbaar (deze bonnen kunnen ingeleverd worden bij het restaurant).
Deelname is volledig vrijblijvend maar ik moet 2 weken van te voren doorgeven met hoeveel voertuigen en personen we willen deelnemen. Dat in verband met de reserving van parkeerruimte.

https://www.youtube.com/watch?v=11aHMPGgqdk" onclick="window.open(this.href);return false;

Verder heb ik in de vorige e-mail aandacht besteed aan de Farm & Country Fair, maar ben ik helaas het inschrijfformulier vergeten. Ik stuur hem alsnog als bijlage mee.

Met vriendelijke groet,

Mariël Ruesink
Namens Dinxperlose Oldtimer Liefhebbers
Het inschrijformulier is aan te vragen via zundapp.achterhoek@gmail.com
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3860
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Re: Weerselose Markt 12 juni 10 juli en 14 aug 2016

Bericht door Wilbert »

12 juni sowieso niet.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten