Zundapp K80 540-010
Re: Zundapp K80 540-010
Het is dat er veel delen van de WC zijn overgezet, die nieuw daarop zijn gekomen.
En als je dan alles had moeten kopen, dan komt ie toch aardig in de richting van de 3000.
En als je dan alles had moeten kopen, dan komt ie toch aardig in de richting van de 3000.
Re: Zundapp K80 540-010
De K80 krijgt een ander blok.
Met wel een 060 blok met M20 krukaslagers en geheel gereviseerd.
Nieuwe 314 cilinder en nieuwe kop.
Er zijn 3 voetpakkingen van 0,4mm onder gegaan om de poorten goed te laten openen.
Eens kijken hoe dat rijden gaat.
Na enig zoeken toch nog de rubbers gevonden voor de koelribben van de cilinder (50cc rubbers passen niet).
Waar ze van zijn is onbekend.
Met wel een 060 blok met M20 krukaslagers en geheel gereviseerd.
Nieuwe 314 cilinder en nieuwe kop.
Er zijn 3 voetpakkingen van 0,4mm onder gegaan om de poorten goed te laten openen.
Eens kijken hoe dat rijden gaat.
Na enig zoeken toch nog de rubbers gevonden voor de koelribben van de cilinder (50cc rubbers passen niet).
Waar ze van zijn is onbekend.
Re: Zundapp K80 540-010
3x een voetpakking van 0,4? Zijn die Timingen zo slecht van de originele cilinder?
Re: Zundapp K80 540-010
Nee, elke cilinder heef dezelfde timingen, wilde alleen dat de uitlaat- en spoelpoorten volledig openen.Jeroen schreef:3x een voetpakking van 0,4? Zijn die Timingen zo slecht van de originele cilinder?
Daar is maar 0,8mm voor nodig, dus dat valt wel mee.
Weet niet of het een beter resultaat geeft, maar dat merken we wel.
Re: Zundapp K80 540-010
Het andere blok met M20 lagers had een koppelingsprobleem.
De koppeling kwam gewoon niet vrij, ondanks diverse keren stellen.
Dus gisteravond nieuwe platen en tussenschijven gemonteerd.
Er moet daar toch iets mee geweest zijn, want nu komt hij wel netjes vrij.
De koppeling kwam gewoon niet vrij, ondanks diverse keren stellen.
Dus gisteravond nieuwe platen en tussenschijven gemonteerd.
Er moet daar toch iets mee geweest zijn, want nu komt hij wel netjes vrij.
Re: Zundapp K80 540-010
Op MP nog een cilinder met kop gekocht.
Deze loopt nu niet lekker en wordt opgeboord naar boring 50.
Dan komt er een nieuwe wand in met AB zuiger.
Deze loopt nu niet lekker en wordt opgeboord naar boring 50.
Dan komt er een nieuwe wand in met AB zuiger.
- Ray537-010
- Berichten: 1579
- Lid geworden op: 29 nov 2013, 11:36
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: Zundapp K80 540-010
Werk de timingen wel iets bij,anders loopt het nog niet goed.
Gewoon even kopiëren van een originele 92cc
Gewoon even kopiëren van een originele 92cc
Zundapp Famel xf50 Feeling
Zundapp 517 ks50 ss
Zundapp 517 92cc special
Kreidler Rs special
Kreidler lf
Kreidler lk600 100cc
Hercules Ultra 80 chopper
Honda mb8
Honda mbx80
Cagiva sst 350
Yamaha dt80 lc1
Yamaha rx80 se
Zundapp 517 ks50 ss
Zundapp 517 92cc special
Kreidler Rs special
Kreidler lf
Kreidler lk600 100cc
Hercules Ultra 80 chopper
Honda mb8
Honda mbx80
Cagiva sst 350
Yamaha dt80 lc1
Yamaha rx80 se
Re: Zundapp K80 540-010
OK, was de volgende vraag.
Re: Zundapp K80 540-010
Zo kunnen jullie in één dag naar Sigmaringen rijden
Hoe ziet die trip er uit?
Hoe ziet die trip er uit?
- Ray537-010
- Berichten: 1579
- Lid geworden op: 29 nov 2013, 11:36
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: Zundapp K80 540-010
Heb je de RVRT cilinder met kop al gemonteerd?
Zundapp Famel xf50 Feeling
Zundapp 517 ks50 ss
Zundapp 517 92cc special
Kreidler Rs special
Kreidler lf
Kreidler lk600 100cc
Hercules Ultra 80 chopper
Honda mb8
Honda mbx80
Cagiva sst 350
Yamaha dt80 lc1
Yamaha rx80 se
Zundapp 517 ks50 ss
Zundapp 517 92cc special
Kreidler Rs special
Kreidler lf
Kreidler lk600 100cc
Hercules Ultra 80 chopper
Honda mb8
Honda mbx80
Cagiva sst 350
Yamaha dt80 lc1
Yamaha rx80 se
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten