Zundapp100 1917 - 2017 Sigmaringen

Informatie, reisverslagen, ervaringen & foto's over meerdaagse ritten naar het buitenland.
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3860
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Re: Zundapp100 1917 - 2017 Sigmaringen

Bericht door Wilbert »

Mooi geregeld: heb er al zin in.
Moeten we nog wel een slaapplaats regelen voor de heen- en terugreis?
Gebruikersavatar
Rob
Site Admin
Berichten: 2637
Lid geworden op: 26 nov 2013, 18:27
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Zundapp100 1917 - 2017 Sigmaringen

Bericht door Rob »

ik heb nog geen idee hoe ik er naar toe ga. Rijdend op de brommer of wellicht achterop de camper. Alles staat nog open. Een Gasthof, B&B of hotel is in een straal van 100 km nog wel te krijgen. Desnoods op de camping..
Kan zijn dat er meerdere van Nostalgie meerijden, we zien wel.
Gebruikersavatar
gert
Berichten: 913
Lid geworden op: 29 nov 2013, 21:10
Locatie: Brummen
Contacteer:

Re: Zundapp100 1917 - 2017 Sigmaringen

Bericht door gert »

mooi geregeld 8-)
'Burgermeister Gert"
stefan
Berichten: 244
Lid geworden op: 11 okt 2015, 19:49
Contacteer:

Re: Zundapp100 1917 - 2017 Sigmaringen

Bericht door stefan »

Andre schreef:Er zijn 13 slaapplaatsen geserveerd in het hotel ,hiervan zijn er 5 voor de mannen uit Doetinchem. Frank ,Jan ,Remco ,Rob, Marcel .Een 1 persoon kamer is al gereserveerd voor Gerjan,dus de andere plekken zijn bestemd voor de gene die zich al hebben aangemeld .
Gertie
Wilbert
André
Wilko.
Johan
Jeroen
Stefan
Dus er is nog 1 plaats vrij als je zin hebt kun je nog mee .
ik sta er niet tussen andre
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3860
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Re: Zundapp100 1917 - 2017 Sigmaringen

Bericht door Wilbert »

Nu wel. ;)
stefan
Berichten: 244
Lid geworden op: 11 okt 2015, 19:49
Contacteer:

Re: Zundapp100 1917 - 2017 Sigmaringen

Bericht door stefan »

dank je heb er zin in
Gebruikersavatar
Rob
Site Admin
Berichten: 2637
Lid geworden op: 26 nov 2013, 18:27
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Zundapp100 1917 - 2017 Sigmaringen

Bericht door Rob »

Ik kreeg op mijn site zundapp529.nl een vraag van bromfietsclub De Reutel, of er in 2017 ook iets in Nederland wordt georganiseerd voor de thuisblijvers die niet naar Sigmaringen gaan. Deze vraag had ik doorgestuurd naar de Zundapp Veteranenclub en Ron Kros van de club antwoordde:

"Goedenavond heren,

Voor zover ik weet zal er in Nederland in 2017 geen treffen worden georganiseerd, in ieder geval niet door de ZVC. Wij hebben reeds onze volledige medewerking toegezegd aan het treffen in Sigmaringen, waar het een groot spektakel zal worden met honderden deelnemers. Misschien dat er door andere Zundapp gerelateerde clubs iets wordt georganiseerd, maar dat is mij op dit moment in ieder geval (nog) niet bekend...

mijn advies zou zijn om naar Sigmaringen af te reizen...erg leuk!

Groeten, Ron"

Zo te lezen moet je in 2017 in Sigmaringen zijn als Zundapp liefhebber..
Gebruikersavatar
Rob
Site Admin
Berichten: 2637
Lid geworden op: 26 nov 2013, 18:27
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Zundapp100 1917 - 2017 Sigmaringen

Bericht door Rob »

Van het Duitse Zuendapp.net forum heb ik de volgende tekst vertaald over de festiviteiten rond Zundapp100 in Sigmaringen.
Duits is soms net Chinees voor me, dus het Nederlands kan wat verkrampt lezen..
Forum URL: http://www.zuendapp.net/forum/index.php?action=forum

VERTALING:

Verantwoordelijk voor het grote evenement, is de brouwerij Zollerhof in Sigmaringen.
Met de deelname van de volgende organisaties:


Brauerei Zollerhof
Zündapp Museum Sigmaringen
zuendapp.net
Zündapp Janus IG
Zündapp KS 601 Club e.V
Zündapp Probstei
Bella IG e.V.
Zündapp Veteranen Club (NL)
Zündapp S-Klasse IG
Zündapp Friends Worldwide
Forum des Veteranen Fahrzeug Verbandes (VFV)

Admin van zuendapp.net die in de organisatie zit:
Het bijwonen van het evenement zal de moeite waard zijn, want je kunt een groot aantal machines (motorfietsen, scooters, bromfietsen, enz., Enz.) in een keer bewonderen. De stad Sigmaringen en de omgeving zijn ook de moeite waard voor een korte vakantie. Ik was in het begin oktober voor een eerste vergadering van de organisatoren in Sigmaringen en het wordt een grote feestweek.

Vraag van een forumlid hoeveel deelnemers er komen?
Antwoord: Je vraagt hoeveel deelnemers? Wij zijn van mening dat het een wereld evenemenent is. Er komen Zündapp vrienden uit alle hoeken van Europa, de VS, Brazilië, enz.

Hi Michael,
Is er een markt of onderdelen of kan er worden verkocht?
Wordt het iets als Bockhorn?
Kunnen we eerder komen?
Is er een camping met sanitaire voorzieningen en RV stroom / stromend drainwater of de mogelijkheid van afvalwater en laad zoet water?
Is er een entreeprijs?

Hallo Martin,
op al uw vragen een kort antwoord: Yes !!

Op de vraag van de financiering:
Zoals ik al schreef, zal er een entreeprijs zijn. Ik kan nu niets zeggen over het bedrag dat alleen ontstaat als we weten hoeveel sponsorgeld bij elkaar komt. Maar het zal in geen geval zodanig zijn dat het onbetaalbaar wordt en iedereen kan dit bedrag overzien voor de 3 dagen.

Anders, elke gast staat vrij om zijn accommodatie zoals:
Hotel, pension, pension, etc. zelf te verzorgen. Er zij opgemerkt dat dit vroeg moet gebeuren. Hetzelfde geldt voor de parkeerplaats.
Later meer hierover!

groet
Michael

De Zweedse Flyers hebben nu bijna 2.000 geïnteresseerden bereikt. Dankzij de goede contacten van Zündapp Zweden, die mond-tot-mond gaat.

Een ding is duidelijk, om Scandinaviërs zal er geen tekort in Sigmaringen zijn. Uit Noorwegen komen ook Elefanten-Boxer-Truppe!
Gebruikersavatar
Andre

Re: Zundapp100 1917 - 2017 Sigmaringen

Bericht door Andre »

stefan schreef:
Andre schreef:Er zijn 13 slaapplaatsen geserveerd in het hotel ,hiervan zijn er 5 voor de mannen uit Doetinchem. Frank ,Jan ,Remco ,Rob, Marcel .Een 1 persoon kamer is al gereserveerd voor Gerjan,dus de andere plekken zijn bestemd voor de gene die zich al hebben aangemeld .
Gertie
Wilbert
André
Wilko.
Johan
Jeroen
Stefan
ik sta er niet tussen andre
Gebruikersavatar
Andre

Re: Zundapp100 1917 - 2017 Sigmaringen

Bericht door Andre »

:ugeek:
Andre schreef:Er zijn 13 slaapplaatsen geserveerd in het hotel ,hiervan zijn er 5 voor de mannen uit Doetinchem. Frank ,Jan ,Remco ,Rob, Marcel .Een 1 persoon kamer is al gereserveerd voor Gerjan,dus de andere plekken zijn bestemd voor de gene die zich al hebben aangemeld .
Gertie
Wilbert
André
Wilko.
Johan
Jeroen
Stefan
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten