Mijn K80

Ben je bezig met een project en wil je dit laten zien en delen met iedereen? Plaats het hier!
Gebruikersavatar
Paul T
Berichten: 557
Lid geworden op: 28 nov 2013, 23:24
Locatie: Didam
Contacteer:

Re: Mijn K80

Bericht door Paul T »

het ritje naar de rdw was wel aardig. Op de provinciale weg is het okee, maar op de snelweg kom je echt tekort. Op de terugweg tegen de wind in en de brug over de IJssel over, haalde hij krap 70km :oops: echt te langzaam.
Zundapps never die - they just speed away!

Zundapp 517
Zundapp 529
Zundapp 521-51
Gebruikersavatar
Jeroen

Re: Mijn K80

Bericht door Jeroen »

Das mooi bagger Paul dat je er voor niks heen gereden bent.
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3879
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Re: Mijn K80

Bericht door Wilbert »

Echt shit.
Dus toch maar beter een afspraak maken.
Heb het eigenlijk maar 1 keer zonder gedaan.
8 uur was ik daar al 20 man voor me en 14.00h was ik eindelijk aan de beurt. :(
Maar harder moet ie toch zeker kunnen.
Moet je maar eens komen als het kenteken erop zit.
Zullen we de ontsteking eens checken cq op tijd zetten.
Gebruikersavatar
Andre

Re: Mijn K80

Bericht door Andre »

Ja jammer Paul dat is weer een dag naar de kl...ten ,en je moet er nog een keer naar toe . :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
Rob
Site Admin
Berichten: 2654
Lid geworden op: 26 nov 2013, 18:27
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Mijn K80

Bericht door Rob »

Heel jammer Paul, een verloren dag.
omdat voor zo’n klassiekerkeuring specialistische kennis nodig is, die niet meer bij elke medewerker voorhanden is.
Dit is wel heel kortzichtig en gemakkelijk vastgesteld door het RDW. Een beetje monteur moet mét de informatie op de PC, alles kunnen. Krijgt die specialist waarschijnlijk ook meer betaald..
Gebruikersavatar
Paul T
Berichten: 557
Lid geworden op: 28 nov 2013, 23:24
Locatie: Didam
Contacteer:

Re: Mijn K80

Bericht door Paul T »

Wilbert schreef:Echt shit.
Dus toch maar beter een afspraak maken.
Dat was idd de grootste ergernis, want ik had wel een afspraak en alles nog telefonisch gecheckt. Maar ja, dan krijg je iemand via het algemene nummer die niet op de hoogte is van het feit dat een oldtimer niet door iedereen gekeurd mag worden. En de man achter het loket wist dat dus ook niet.
Zundapps never die - they just speed away!

Zundapp 517
Zundapp 529
Zundapp 521-51
Gebruikersavatar
Paul T
Berichten: 557
Lid geworden op: 28 nov 2013, 23:24
Locatie: Didam
Contacteer:

Re: Mijn K80

Bericht door Paul T »

Wilbert schreef:Echt shit.

Maar harder moet ie toch zeker kunnen.
Moet je maar eens komen als het kenteken erop zit.
Zullen we de ontsteking eens checken cq op tijd zetten.
Sympathiek! Ga ik wel gebruik van maken, tzt.
Zundapps never die - they just speed away!

Zundapp 517
Zundapp 529
Zundapp 521-51
Gebruikersavatar
Paul T
Berichten: 557
Lid geworden op: 28 nov 2013, 23:24
Locatie: Didam
Contacteer:

Re: Mijn K80

Bericht door Paul T »

Wederom niet gelukt :( :( :( . omdat ze de combinatie type en framenummer niet konden vinden in hun bestand.

Als ik kan aantonen dat een Zundapp k80, type 540-01, liste 1 , bj 1983 met chassisnummer 6012xxx een bestaande combinatie is, dan kan die goedgekeurd worden. Ik heb al een paar mailtjes verzonden, en als iemand hiero iets weet mag die het melden - graag zelfs.

Mocht het allemaal niet lukken, dan zal er weinig anders opzitten dan uit elkaar draaien en in onderdelen verkopen. :cry: :cry: :cry:


Framenummer gedeeltelijk verwijderd. Verstandiger om niet het gehele nummer te noemen. Gr. Wilbert
Zundapps never die - they just speed away!

Zundapp 517
Zundapp 529
Zundapp 521-51
Gebruikersavatar
Ray537-010
Berichten: 1579
Lid geworden op: 29 nov 2013, 11:36
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Mijn K80

Bericht door Ray537-010 »

Ga even naar Massink,en laat je zundapp even in het archief opzoeken.
Als je een origineel k80 frame hebt,dan moeten ze hem goedkeuren.
Massink heeft de administratie van zundapp,tegen een kleine vergoeding maken ze dan een uitdraai met de gegevens van jouw zundapp (framenr/bloknr)
Zelfs als je een frame van bijv. een sprinter hebt,moeten ze er toch een kenteken op afgeven.
Ik snap niet wat het probleem is....
Tenzij er met je framenr gerommeld is,dat had je dan wel gehoord.
Heb je de duitse brief erbij?
Zundapp Famel xf50 Feeling
Zundapp 517 ks50 ss
Zundapp 517 92cc special
Kreidler Rs special
Kreidler lf
Kreidler lk600 100cc
Hercules Ultra 80 chopper
Honda mb8
Honda mbx80
Cagiva sst 350
Yamaha dt80 lc1
Yamaha rx80 se
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3879
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Re: Mijn K80

Bericht door Wilbert »

Paul T schreef:Wederom niet gelukt :( :( :( . omdat ze de combinatie type en framenummer niet konden vinden in hun bestand.

Als ik kan aantonen dat een Zundapp k80, type 540-01, liste 1 , bj 1983 met chassisnummer 6012xxx een bestaande combinatie is, dan kan die goedgekeurd worden. Ik heb al een paar mailtjes verzonden, en als iemand hiero iets weet mag die het melden - graag zelfs.

Mocht het allemaal niet lukken, dan zal er weinig anders opzitten dan uit elkaar draaien en in onderdelen verkopen. :cry: :cry: :cry:
Helaas heb ik gelijk gekregen.
Had je gezegd dat keuren zonder ABE niet makkelijk zou worden.
Maar je kunt bij Massink wel dat voor elkaar krijgen.
Vragen ze wel een (kleine) vergoeding voor.
Ook Massink heeft destijds aardig geld moeten betalen voor deze gegevens.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten