Stieltjesplein 2014

Informatie, ervaringen & foto's over evenementen en beurzen rond Zündapps en oldtimers in het algemeen.
Gebruikersavatar
robert

Re: Stieltjesplein 2014

Bericht door robert »

Andre schreef:Gewoon helemaal er naartoe rijden , je zet een motor of bromfiets die nog rijdt niet op een aanhanger. :twisted: :twisted: :twisted:
1keer gedaan in 2010 nooooooit meer heb er nu nog een trauma van,begon s'morgens om 9:00 te regenen en werdt droog toen ik 300meter van huis was maargoed ik was alleen en dat is ook minder dus als jullie volgend jaar rijdend gaan rijdt ik mee :P
Gebruikersavatar
Jeroen

Re: Stieltjesplein 2014

Bericht door Jeroen »

Ziet er goed uit Rob
Gebruikersavatar
Gerjan
Berichten: 542
Lid geworden op: 28 nov 2013, 21:24
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: Stieltjesplein 2014

Bericht door Gerjan »

Wilbert schreef:
Gerjan schreef:Ben zaterdag naar stieltjesplein geweest..................GEWELDIG :D
Grote opkomst, goede sfeer, gratis koffie met cake bij Fred Motoren, mooie machines gezien 8-)

http://youtu.be/vMhgFzZEAYQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Jammer dat je hierover niets gemeldt hebt.
Zelf had ik er ook wel eens heen gewild.
Heb ooit is vernomen dat hier weinig belangstelling voor is....... :roll:
Maar..............hier moeten we zeker een keer naar toe
Wat ook een echte aanrader is, Hellevoetsluis, ben daar nu 2 keer geweest, met mooie kraampjes en meestal goed weer (eerste Pinksterdag)
http://www.youtube.com/watch?v=o8t648heP_s" onclick="window.open(this.href);return false;


Oldtimerdag hellevoetsluis word dit jaar weer georganiseerd door ons op eerste pinksterdag.
De vertrouwde ingredienten zullen aanwezig zijn zoals terras, eet en drinkgelegenheid,muziek een testbank en hopelijk ook mooi weer.
De grote parkeerplaats is wederom geheel gereserveerd voor de zundapp meeting en uiteraard ook voor andere merken.
Verder verwachten we vele oldtimers en leden van motorclub goodfellows.
Bron: Zundappforum
446-300 ZD40 1979
514-320 KS100 1965 (2x)
517-24 KS50 supersport 1970
517-52 KS50 watercooled 1976
518-01 KS100 1969
518-20 KS100 1970
Laverda 125 LZ1
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten