Ja, die wel...........was een nieuwe.
KS80 Sport Rood/wit voor GHTD
Re: KS80 Sport Rood/wit voor GHTD
Omdat Ray een BVT tuning uitlaat aanbood op internet, heb ik besloten dat de met 100 op de klok vastgelopen Parma van Massink en getuned door Vincent, een nieuwe wand en zuiger krijgt.
Cilinder is opgestuurd naar ATM tuning in Oirschot en zal na verwachting volgende week woensdag of donderdag terug zijn.
Dan gaat deze membraancilinder op de Sport, samen met de opmaat en een 24mm carburateur.
Voor deze carburateur (24mm OKO) heb ik op eBay nog een sproeierset van 10 sproeiers besteld van 85 tot 102.
Als dat niet past dan gaat de 20mm Mikuni erachter met de speciaal door Wim zijn werkgever gedraaide verloop bus.
Krijg ik hem een beetje goed afgesteld, dan wordt het bij goed weer inrijden op de Bramenrit.
Eerst maar eens de gestraalde uitlaat. Oude verf moest er nog af.
Dan spuiten en een uurtje laten drogen.
Vervolgens verhitten tot ongeveer 160 graden en de eindkap erin.
De cilinder waar een nieuwe wand in komt.
Het speciaal gedraaide verloop busje om de 20mm Mikuni te kunnen monteren.
Cilinder is opgestuurd naar ATM tuning in Oirschot en zal na verwachting volgende week woensdag of donderdag terug zijn.
Dan gaat deze membraancilinder op de Sport, samen met de opmaat en een 24mm carburateur.
Voor deze carburateur (24mm OKO) heb ik op eBay nog een sproeierset van 10 sproeiers besteld van 85 tot 102.
Als dat niet past dan gaat de 20mm Mikuni erachter met de speciaal door Wim zijn werkgever gedraaide verloop bus.
Krijg ik hem een beetje goed afgesteld, dan wordt het bij goed weer inrijden op de Bramenrit.
Eerst maar eens de gestraalde uitlaat. Oude verf moest er nog af.
Dan spuiten en een uurtje laten drogen.
Vervolgens verhitten tot ongeveer 160 graden en de eindkap erin.
De cilinder waar een nieuwe wand in komt.
Het speciaal gedraaide verloop busje om de 20mm Mikuni te kunnen monteren.
Re: KS80 Sport Rood/wit voor GHTD
ik was vroeg wakker en het hele project nog eens van voor af aan na gelezen ,maar deze sport was een hele kluif en wordt weer vervolgt , leuk
zündapp ks 80
Re: KS80 Sport Rood/wit voor GHTD
Ja, dat is leuk om te volgen en of die nieuwe carburateur goed samenwerkt.
We hebben de 5e een bezemwagen..
We hebben de 5e een bezemwagen..
Re: KS80 Sport Rood/wit voor GHTD
Wat een ongelooflijke gaten, in die cilinder! Nog nooit zoiets gezien.
Zundapps never die - they just speed away!
Zundapp 517
Zundapp 529
Zundapp 521-51
Zundapp 517
Zundapp 529
Zundapp 521-51
Re: KS80 Sport Rood/wit voor GHTD
Gisteren was de cilinder weer terug met nieuwe wand.
Wel kreeg ik hem kaal terug, dus moest hij eerst weer gespoten worden.
Laagje grondverf en zwart erop.
En dan kan hij erop.
Na veel passen en meten en naar de poorten kijken bij zuiger onderin, de juiste plaat en pakking(en) gemonteerd.
Uitlaat speciaal voor de 537 gemaakt kan erop.
En dan afstellen, testrijden, sproeier wisselen, testrijden, gasnaald standje omhoog, testrijden......
Nu is hij klaar voor de Bramenrit morgen. Echt inrijden hoeft niet meer, met alle testritjes staat er al 80 km op de cilinder.
De specs: BVR getunede 92cc parmakit van Massink met membraan gemaakt door Vincent, 24mm OKO carburateur, BVR opmaat uitlaat en aangepast luchtfilter.
Wel kreeg ik hem kaal terug, dus moest hij eerst weer gespoten worden.
Laagje grondverf en zwart erop.
En dan kan hij erop.
Na veel passen en meten en naar de poorten kijken bij zuiger onderin, de juiste plaat en pakking(en) gemonteerd.
Uitlaat speciaal voor de 537 gemaakt kan erop.
En dan afstellen, testrijden, sproeier wisselen, testrijden, gasnaald standje omhoog, testrijden......
Nu is hij klaar voor de Bramenrit morgen. Echt inrijden hoeft niet meer, met alle testritjes staat er al 80 km op de cilinder.
De specs: BVR getunede 92cc parmakit van Massink met membraan gemaakt door Vincent, 24mm OKO carburateur, BVR opmaat uitlaat en aangepast luchtfilter.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten