Hier dan het originele complete opnieuw verchroomde kettingrandje gemonteerd, met achterwiel en de carburateur (19mm bing) De voor en achterspatborden zijn de originele rvs spatborden met het originele achterlicht.
Zoals jullie al kunnen zien is dit een van de laatste serie ronde 5 bakken, hier ziet geen beugeltje meer onder de bovenste blokbout om de draden van de ontsteking bij elkaar te houden maar een bruggetje achter de grondplaat van de ontsteking om de draden op de plaats te houden.
Dit noem ik nou een leuk detail..........
Waar breng jij je spullen naar toe om te laten verchromen
Zoals jullie al kunnen zien is dit een van de laatste serie ronde 5 bakken, hier ziet geen beugeltje meer onder de bovenste blokbout om de draden van de ontsteking bij elkaar te houden maar een bruggetje achter de grondplaat van de ontsteking om de draden op de plaats te houden.
Dit noem ik nou een leuk detail..........
Waar breng jij je spullen naar toe om te laten verchromen
Dit is chroomwerk is gedaan bij Galviron in Vaassen. Maar je kunt het ook aan Bennie geven.
Wilbert schreef:Ik heb een Boysen gekocht die eigenlijk opnieuw verchroomt moet worden.
Meestal zijn ze niet zo gek op een oude uitlaat in het chroombad.
zundappfrank schreef:
Tja vraag me niet hoe dit beugeltje heet (519-16.170), dit is een originele beugel waar bij een 517 de achterknipperlichten op worden gemonteerd.
Ehh achterlicht bevestigingsbeugel?
Ziet er allemaal weer keurig uit, als je je over een dikke maand nog eens stierlijk verveeld