Gruosna 838 doet meer

Informatie, ervaringen & foto's over evenementen en beurzen rond Zündapps en oldtimers in het algemeen.
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3860
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Gruosna 838 doet meer

Bericht door Wilbert »

Uit de mailbox van ZCA
Gruosna 838 doet meer
Inbox

Geert Smits <smits60@hotmail.com>
Bijlagen
ma 1 nov. 13:16 (1 dag geleden)
aan Geert

Beste deelnemers en vrienden van de brommertoer van Gruosna 838 in Groessen,

Voor 2022 gaan we zeker weer een brommertoer door de LIemers op poten zetten, dit jaar is extra goed bevallen, alleen al omdat het zo lang was geleden, en omdat we alle omstandigheden mee hadden. Nogmaals super bedankt voor jullie deelname en vooral de gezellige en gemoedelijke sfeer. Dat doen we in 2022 nog eens 'dunnetjes' over, nietwaar?

Als commissie proberen we meer dingen te organiseren en onder de aandacht te brengen, en dat willen we graag aan jullie laten zien.
Zo hebben we op zaterdagavond 20 november een feestavond voor jong en oud met Duits- en Hollandstalige live-muziek (met orkest van de Retteketet Showband uit Zevenaar, en de artiesten Ronnie Ruysdael uit Nijmegen en Peter Borkes uit Stokkum).

Maar ook organiseren we totaal iets anders, iets 'rustigers' voor de ouderen (jongeren mogen ook komen hoor) op zondagmiddag 28 november, en dat is een optreden van Peter Faber, die op zijn 78ste nog erg goed kan vertellen, zingen, en ook schilderen. Hij is heel inspirerend, ik ben bij hem in Amsterdam op bezoek geweest om hem uit te nodigen.

Mocht je interesse hebben of meer info willen, laat het me rustig weten hoor. En misschien weet je nog iemand anders die het leuk zou vinden. Zegt het voort zou ik zeggen.

Alvast bedankt voor jullie aandacht.
Groetjes namens de Commissie GRUOSNA 838, Geert Smits
Tel. 06-10368795
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten