Tentoonstelling Wijngaard Hesselink in Henxel 18 en 19 sept.

Informatie, ervaringen & foto's over evenementen en beurzen rond Zündapps en oldtimers in het algemeen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3860
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Tentoonstelling Wijngaard Hesselink in Henxel 18 en 19 sept.

Bericht door Wilbert »

Uit de mailbox van ZCA.
Mail gericht aan de Nozems en de Nonnen, maar ZCA en Nostalgie zijn natuurlijk ook welkom.
Beste Nozems en Nonnen,

Graag wil ik de "leden" van de groep "De Nozems en de Nonnen" uitnodigen om op de brommer een bezoek te brengen aan onze wijngaard tijdens de open dagen van Wijngaard Hesselink.
Ik wil het geheel vrijblijvend laten, wie het leuk vindt kan komen en het zou leuk zijn hier een tijdje te blijven evt. een paar uurtjes.
Deze open dagen zijn op 18 en 19 september van 10.30 tot 19.00 uur.
Het mooiste zou zijn dat voor degene die met de brommer wil komen dit tussen bijvoorbeeld 13.30 en 17.00 uur zou zijn.(op één van beide dagen of beide dagen)
We kunnen een plek met lint afzetten waar men de brommers tijdens het bezoek neerzet en dus niet zelf de hele tijd bij zijn of haar brommer hoeft te blijven, dit zal in de buitenlucht zijn.
Alles hangt vaak af of het weer op die dagen gunstig is voor succes en daarom wil ik het vrijblijvend houden.
Misschien kan men wel enkele dagen van te voren aangeven of men wil/kan komen zodat ik rekening kan houden met bezoekers die dun brommer meenemen.
Voor degenen die komen kan ik zorgen voor 2 drankjes die ik dan voor jullie beschikbaar stel.
Er komen 3 of 4 kreidler classic crossers te staan van mij en Ronnie te Brinke
Het draait bij ons natuurlijk om de wijn, maar het lijkt mij leuk om dit als een soort bijprogramma aan de mensen te tonen.

Voor degenen die meer info willen of iets willen overleggen is hier mijn telefoon nummer 06 4137 0287 (Gerhard Ensing), ik gebruik ook Whatsapp.
Ik hoop dat ik voldoende info heb gegeven en hoop op positieve reacties.
Hier een link naar de website over de open dagen, deze info moet ik nog aanpassen, maar dan is er wat info te zien.
https://www.wijngaardhesselink.com/open ... hesselink/

Met vriendelijke groet,
Gerhard Ensing

Wijngaard Hesselink
Vredenseweg 168
7113AE Winterswijk Henxel
Tel: 0031641370287
www.wijngaardhesselink.nl
Gebruikersavatar
Rob
Site Admin
Berichten: 2637
Lid geworden op: 26 nov 2013, 18:27
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Tentoonstelling Wijngaard Hesselink in Henxel 18 en 19 sept.

Bericht door Rob »

Is wel zeer apart, jammer dat ik niet kan.
Zaterdag met kleinzoon en zondag ben ik jarig en dus familie eten...
wilko
Berichten: 616
Lid geworden op: 29 nov 2013, 20:50
Locatie: wehl
Contacteer:

Re: Tentoonstelling Wijngaard Hesselink in Henxel 18 en 19 sept.

Bericht door wilko »

https://www.gelderlander.nl/winterswijk ... ~ad0d74ec/

ik denk dat wie hier heen gaat beter met de fiets kan gaan :mrgreen:
zündapp ks 80
Gebruikersavatar
Barney
Berichten: 706
Lid geworden op: 02 jul 2015, 22:00
Contacteer:

Re: Tentoonstelling Wijngaard Hesselink in Henxel 18 en 19 sept.

Bericht door Barney »

Wilbert nog een weekje weg
MarkN
Berichten: 299
Lid geworden op: 18 apr 2021, 10:48
Contacteer:

Re: Tentoonstelling Wijngaard Hesselink in Henxel 18 en 19 sept.

Bericht door MarkN »

Wij waren er Zaterdag en het was alderbarstent gezellig!

Vooraf hebben we nog even een kort ritje gemaakt, het was tenslotte prachtig weer!
We waren met een man/brommer of 10 en kregen bij aankomst 4 consumptie munten de man, dus we werden netje verzorgd.
Aangezien ik geen wijndrinker ben, en ze ook maar halve glazen schonken :mrgreen: heb ik me op de, ik denk ergens uit de buurt van een boerderij afkomende, op de grill vers bereide hamburgers gestort.

Er stonden sauzen bij maar de man achter de grill zei tegen iedereen 'doe er maar geen saus op'.
En gelijk had hij! Als ik eraan terugdenk loopt me het water weer in de bek :lol:

Foto's staan volgens
Bijlagen
242212428_4809017585798426_2388759764673578572_n.jpg
Gebruikersavatar
Rob
Site Admin
Berichten: 2637
Lid geworden op: 26 nov 2013, 18:27
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Tentoonstelling Wijngaard Hesselink in Henxel 18 en 19 sept.

Bericht door Rob »

Leuk Mark. Ik weet niet wat ik mij bij wijn uit Winterswijk moet voorstellen. De sfeer was goed lees en zie ik.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast