13 okt snertrit 2024 Angeren

Informatie, reisverslagen, ervaringen & foto's over bekende toerritten door het hele land. Wil je zelf een toerrit organiseren? Plaats het hier!
Gebruikersavatar
intruder
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 jul 2016, 21:43
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: 13 okt snertrit 2024 Angeren

Bericht door intruder »

Rob ik maakte een ludieke opmerking ik vind het prima en weet wat er bij komt kijken.
Het was als reactie bedoeld op de vorige opmerking die het te duur vond en zelf wel ritjes uitdokterde.
(gebak mag ik niet meer) :shock: :shock:
Laatst gewijzigd door intruder op 05 okt 2024, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Zundapp 517
Intruder VS 800
a'j neet naor buutn gaot, kom ie ok nargens.
Gebruikersavatar
intruder
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 jul 2016, 21:43
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: 13 okt snertrit 2024 Angeren

Bericht door intruder »

Rob was bedoeld als reactie voor Mark die het allemaal te duur vind .
Ik weet donders goed wat er bij komt kijken en mij maakt het niet uit. :D :D
Zundapp 517
Intruder VS 800
a'j neet naor buutn gaot, kom ie ok nargens.
Gebruikersavatar
Rob
Site Admin
Berichten: 2729
Lid geworden op: 26 nov 2013, 18:27
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: 13 okt snertrit 2024 Angeren

Bericht door Rob »

(gebak mag ik niet meer)
Ah, dat wist ik niet. Dan zullen andere dingen zoals wijn etc ook niet meer mogen? Nee, is niet fijn.
Ik heb zelf gekozen voor vrijwilligerswerk bij de ZVC en dan blijkt het toch wel veel te zijn, samen met mijn drive om iets goed te doen. Gelukkig helpt Wim enorm, want anders is het klaar.
En eerlijk gezegd vind ik het leuk om bij Zündapp liefhebbers op de koffie te komen en een interview te houden. Soms word je dan wel verrast door wat ze thuis allemaal hebben staan.
Klagen is er niet bij, maar de ritjes met Nostalgie schieten er dan bij in en soms helemaal geen ritjes ;)
MarkN
Berichten: 407
Lid geworden op: 18 apr 2021, 10:48
Contacteer:

Re: 13 okt snertrit 2024 Angeren

Bericht door MarkN »

intruder schreef: 05 okt 2024, 19:46 Rob was bedoeld als reactie voor Mark die het allemaal te duur vind .
Ik weet donders goed wat er bij komt kijken en mij maakt het niet uit. :D :D
Niet de boel uit de context trekken he :lol: :lol: mijn reactie was strikt gebaseerd op 'alleen het kopje snert'.
Als het inderdaad alleen een kopje snert is en je krijgt een papier in je handen gedrukt met daarop de route dan vind ik 15 euro niet in verhouding.
Al het vele werk wat de vrijwilligers er in steken zoals Rob en Wim en de andere heren waar ik de namen niet van ken, met uitzetten van de route met bordjes, na rijden e.d. daar mag zeker een vergoeding tegenover staan voor de brandstof en vertering voor alle dagen dat ze er mee bezig zijn, daar heb ik echt nul moeite mee.
Gebruikersavatar
intruder
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 jul 2016, 21:43
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: 13 okt snertrit 2024 Angeren

Bericht door intruder »

MarkN schreef: 07 okt 2024, 10:59
intruder schreef: 05 okt 2024, 19:46 Rob was bedoeld als reactie voor Mark die het allemaal te duur vind .
Ik weet donders goed wat er bij komt kijken en mij maakt het niet uit. :D :D
Niet de boel uit de context trekken he :lol: :lol: mijn reactie was strikt gebaseerd op 'alleen het kopje snert'.
Als het inderdaad alleen een kopje snert is en je krijgt een papier in je handen gedrukt met daarop de route dan vind ik 15 euro niet in verhouding.
Al het vele werk wat de vrijwilligers er in steken zoals Rob en Wim en de andere heren waar ik de namen niet van ken, met uitzetten van de route met bordjes, na rijden e.d. daar mag zeker een vergoeding tegenover staan voor de brandstof en vertering voor alle dagen dat ze er mee bezig zijn, daar heb ik echt nul moeite mee.
Dan is je aanname niet goed ze rijden hier gezamelijk met voorrijder (geen grote groep) begin met koffie koek, dan koffie appeltaart, stop met bezienswaardigheid einde met drankje en snert. uiteraard met bezemwagen.
Zundapp 517
Intruder VS 800
a'j neet naor buutn gaot, kom ie ok nargens.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast