Mijn K80
Re: Mijn K80
Jazeker, Gerard is stapels aan het klaarmaken voor Massink.
De stalen bus zit in een aantal exemplaren er iets gedraaid in en Gerard maakt dat in orde voor Jos.
Het is een 92cc en dan moet je Jos maar om een mooie vragen.
De stalen bus zit in een aantal exemplaren er iets gedraaid in en Gerard maakt dat in orde voor Jos.
Het is een 92cc en dan moet je Jos maar om een mooie vragen.
Re: Mijn K80
Ik heb 2 van die cilinders een in gebruik en een als reserve, ze lopen wel goed maar verwacht hier geen top prestatie van .ze lopen niet veel harder dan een 80 cc alleen de trekkracht is beter. p.s ik heb het over lucht gekoelde cilinders
Re: Mijn K80
Misschien moet je er van eentje ook 2,2mm af laten draaien en dan een plaat er onder.Andre schreef:Ik heb 2 van die cilinders een in gebruik en een als reserve, ze lopen wel goed maar verwacht hier geen top prestatie van .ze lopen niet veel harder dan een 80 cc alleen de trekkracht is beter. p.s ik heb het over lucht gekoelde cilinders
Dan komen alle poorten 2mm omhoog en zal hij beter moeten lopen.
Als het weer wat beter is ga ik er ook 1 monteren en proefrijden.
-
- Berichten: 634
- Lid geworden op: 02 dec 2013, 18:01
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
Re: Mijn K80
Ik wil me natuurlijk niet mengen in het 80cc/100cc geweld maar ik vind de nieuwe membraam cilinder van zuntrade toch wel heel erg goed lopen hoor....
http://youtu.be/Qw3AKRHIReA" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoogeveen (Nederland), 28-12-2013.
Tijdens het jaarlijkse evenement bij S&S is de Zuntrade membraam cilinder op de testbank geweest.
De setup is als volgt:
Cilinder: Zuntrade membraam 92cc
Cilinderkop: Standaard origineel
Carburateur: 20mm Mikuni
Uitlaat: Proma (niet optimaal)
Het resultaat is 11.63PK bij 8203rpm en 10.04Nm bij 7976rpm.
http://youtu.be/Qw3AKRHIReA" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoogeveen (Nederland), 28-12-2013.
Tijdens het jaarlijkse evenement bij S&S is de Zuntrade membraam cilinder op de testbank geweest.
De setup is als volgt:
Cilinder: Zuntrade membraam 92cc
Cilinderkop: Standaard origineel
Carburateur: 20mm Mikuni
Uitlaat: Proma (niet optimaal)
Het resultaat is 11.63PK bij 8203rpm en 10.04Nm bij 7976rpm.
Geen mens is hetzelfde
Re: Mijn K80
Helemaal mee eens Frank maar die is er nog niet in luchtgekoeld, en dat wil ik wel graag blijven rijden .
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast