TV Gelderland dinsdag 9 of 16 april 2024

Informatie, reisverslagen, ervaringen & foto's over bekende toerritten door het hele land. Wil je zelf een toerrit organiseren? Plaats het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3879
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

TV Gelderland dinsdag 9 of 16 april 2024

Bericht door Wilbert »

Uit de mailbox van ZCA:

Hallo N&N

Wij kregen van TV Gelderland de vraag om mee te werken aan een TV programma.
De programmamaakster heeft onder een zekere geheimhoudingsplicht verteld wat de bedoeling is
Er zitten namelijk bepaalde verrassingselementen in, (niet voor ons, maar voor anderen, dus wees niet bang) waardoor ik niet al te veel mag zeggen.
In ieder geval willen ze filmen hoe wij samen ritten maken dus van het verzamelen, het wegrijden, de terraspauze.
Dit filmen gebeurt vooralsnog op dinsdag 9 april en bij slecht weer op dinsdag 16 april, weet nog niet in ochtend of de middag

Ik stel me zo voor dat we dan ergens gaan verzamelen, dan zullen er wat vragen gesteld worden en zal er e.e.a. gefilmd worden.
Dit moet in de komende weken nog uitgewerkt worden met de programmamaakster



Willen de N&N die hieraan wel mee zouden willen doen, dit per N&N Rondrit app aangeven tot uiterlijk 10 maart? Hoe meer zielen hoe meer vreugd, en we hopen dat er minstens 10 á 20 de gelegenheid vinden om mee te doen.
Ik wil het zo proberen af te spreken dat we zondag 7 april de knoop doorhakken of het 9 april doorgaat.



Het is belangrijk dat er ook jeugdigen, vrouwen en genderneutralen meerijden, zodat we niet als een oude mannen pensionadoclub overkomen.



Hartelijke Bromgroet,



Oldtimer Brommerclub
"De Nozems en de Nonnen"
Gebruikersavatar
Barney
Berichten: 712
Lid geworden op: 02 jul 2015, 22:00
Contacteer:

Re: TV Gelderland dinsdag 9 of 16 april 2024

Bericht door Barney »

Ik heb me aangemeld
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3879
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Re: TV Gelderland dinsdag 9 of 16 april 2024

Bericht door Wilbert »

Wederom uit de mailbox.
Hallo N&N

Fijn dat jullie je in groten getale hebben opgegeven!

Inmiddels is er weer overleg geweest met de programmamaakster van TV Gelderland, hieronder een samenvatting:

Datum en tijd is dinsdag 9 april zo rond 15:00 uur, en alleen bij mooi weer (we willen de koude, regenachtige taferelen zoals vorig jaar in Bredevoort voorkomen)
Ze hebben 2 uur tijd om e.e.a. te filmen. Ze filmen dus geen reguliere toertocht, maar wij voeren een soort toneelstukje op: ergens verzamelen, een kort maar mooi ritje maken, terraspauze

Het format is als volgt:
2 mom BA's (min of meer Bekende Achterhoekers) (mannelijke zestigers) komen bij ons op de koffie.
Het is voor de heren een verrassingsbezoek, want ze weten vooraf van niks.
Ze komen dus bij ons om samen over de nostalgie van de brommers te praten, te ervaren, en tweetaktdamp op te snuiven.
Misschien hebben ze zelf ook wel ervaring met brommers kieken in hun jonge jaren.
Bij dat bezoek aan ons als N&N hoort dan natuurlijk ook dat de gastrijders een stukje meetuffen.

Daarom de vraag van TV Gelderland of er door ons 2 brommers beschikbaar gesteld kunnen worden voor gebruik.
Ik heb de mijne al beschikbaar gesteld, wie volgt????? Het hoeft echt geen mooie brommer te zijn, alstie het maar doet.
De twee heren kunnen vooraf even oefenen onder begeleiding van de eigenaren van de oefenbrommers.
TV Gelderland heeft op mijn verzoek schriftelijk verklaard dat ze bedrijfsmatig verzekerd zijn als er schade mocht ontstaan door toedoen van de gasten.

Ze willen vooraf graag weten met welke 3 á 4 personen ze een kort gesprekje kunnen aangaan.
Wie zou dat willen? Loek, Eric, Max, Jan vd Z, Bert, Henk J. Gerard Boom, Wim den H. ....vul maar in.....? (allen zijn welbespraakte krasse knarren) Sigrid, Ursula, Jeanette? (vrouw) Stijn, Wessel, Marco, Jeroen? (jonge aanwas) Mounique? (jong én vrouw) meer suggesties?????

Verzamelpunt: Bij Loek is dat een optie??? (ik bel je binnenkort) De 2 BA's kunnen dan op de Buninkdijk mooi even oefenen en daarna gaan we over B-wegen door het coulissenlandschap van de Haart en/of het Woold rijden, en we zien nog wel op welk terras we terecht kunnen. Ik weet nu even niet of TV Gelderland trakteert of dat we onszelf moeten trakteren. Misschien wil de burgemeester wel trakteren want hij heeft cultureel erfgoed in zijn portefeuille 🙂

Ik hoop dat e.e.a. duidelijk is, anders laat maar weten

Hartelijke Bromgroet,


Oldtimer Brommerclub
"De Nozems en de Nonnen"
Achterhoek
Genomineerd Erfgoedprijs gem. Aalten 2020
nozemsnonnen@hotmail.com
Facebook: De Nozems en de Nonnen
Gebruikersavatar
Rob
Site Admin
Berichten: 2654
Lid geworden op: 26 nov 2013, 18:27
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: TV Gelderland dinsdag 9 of 16 april 2024

Bericht door Rob »

Ja, ik kom ook.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 17 gasten