Toerrit Enterse motorclub zondag 28 april 2024

Informatie, reisverslagen, ervaringen & foto's over bekende toerritten door het hele land. Wil je zelf een toerrit organiseren? Plaats het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3879
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Toerrit Enterse motorclub zondag 28 april 2024

Bericht door Wilbert »

Uit de mailbox van ZCA:
De Veteranen- Klassieke motoren en Bromfiets rit in Enter op
Zondag 28 april 2024
De Enterse Motorclub EMC houdt op zondag 28 april 2024 haar 46e toertocht voor Veteranen en de
35 e klassiekerrit voor motoren en klassieke bromfietsen. Veteranen motoren zijn motoren gebouwd
voor 1940. Klassiekers zijn motoren van 25 jaar en ouder. Ook de klassieke bromfietsen rijden mee.
De rit heeft een lengte van 100km en wordt bepijld uitgezet. Bent u of leden van uw vereniging
eigenaar van een veteranen of klassieke motor of een klassieke bromfiets, dan kunt U ook
deelnemen aan deze toertocht die U langs de mooiste plekjes in Twente en de Salland voert. Voor
de bromfietsen is er halverwege een pauze/stop. De veteranen en de klassiekers hebben een stop in
ons clubgebouw.De veteranen rijden dit jaar ( na een aantal jaren niet) nu wel weer de rit op tijd
en meetellend voor het VMC kampioenschap. De bromfietsen rijden met een groep onder leiding
van een voorrijder. De klassiekers rijden op eigen gelegenheid de bepijlde route. Als toeschouwer
bent u natuurlijk ook van harte welkom bij t’Kluphoes, waar alle gelegenheid is om de
motoren/bromfietsen uit vervlogen tijden te bewonderen en een praatje te maken in ons gezellige
clubhuis. Inschrijven kan via onze website tot 24 april 2024. (ook i.v.m. de catering.) Inschrijfgeld: €
10,- De start van de bromfietsen is om 10.00 u. De start van de Klassiekers is 10.30 u en de start
van de veteranen is om 11.00u

I INSCRIJVEN: zie website www.entersemotorclub.nl
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3879
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Re: Toerrit Enterse motorclub zondag 28 april 2024

Bericht door Wilbert »

Als ik ga, dan wordt het de klassieker rit. Dat is een bepijlde rit zoals je lezen kunt.
Ik heb geen zin in een voorrijder en al die stinkende met 1 op 25 gesmeerde brommers voor je.
wybe visser
Berichten: 393
Lid geworden op: 07 jul 2015, 21:11
Locatie: Warnsveld
Contacteer:

Re: Toerrit Enterse motorclub zondag 28 april 2024

Bericht door wybe visser »

Wilbert schreef: 28 feb 2024, 19:29 Als ik ga, dan wordt het de klassieker rit. Dat is een bepijlde rit zoals je lezen kunt.
Ik heb geen zin in een voorrijder en al die stinkende met 1 op 25 gesmeerde brommers voor je.
Zoals het er nu naar uitziet ga ik deze rit rijden 🏍😎
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten