Einde seizoensrit N&N

Informatie, reisverslagen, ervaringen & foto's over bekende toerritten door het hele land. Wil je zelf een toerrit organiseren? Plaats het hier!
Plaats reactie
MarkN
Berichten: 323
Lid geworden op: 18 apr 2021, 10:48
Contacteer:

Einde seizoensrit N&N

Bericht door MarkN »

Op verzoek van Wybe even de tekst aangaande de einde seizoensrit van de N&N.

Hierbij informatie over de Dagvullende Rit 2023
Datum: 2 september (reserve 9 en 16 september)

Verzamelen:
• 08:45 op P-plaats 't Noorden, Aalten, vertrek 09:00
• 09:00 op P-plaats Beneman, Vragender, vertrek 09:15
De rit is ca. 120 km in 4 delen:
1. Aalten-Buurse 37 km, koffiepauze, stencil met lunchkeuze hier invullen, zuster Ursula zamelt in.
2. Buurse-Delden 27 km daar even de benen strekken (bij de sluis in het FC Twentekanaal)
3. Delden-Diepenheim 20 km, lunchpauze in Diepenheim (eigen kosten)
4. Diepenheim-Vragender 37 km, ontbindingsborrel bij Beneman
De route gaat zoals altijd weer over de mooiste B-wegen van het gebied.

Opgeven d.m.v. deze mail beantwoorden of via de N&N rondrit app tot uiterlijk 29 augustus.
(Als je je op de N&N rondrit app aanmeldt wel zeggen dat het de Dagvullende Rit betreft, want misschien zijn er ook nog wel andere ritjes en "Steenderen" fietst er ook nog tussendoor)

Donderdagavond 31 augustus wordt rondgemaild en rondgeappt of het 2 september blijft, of dat het de reservedatum wordt.

Kosten evenals vorig jaar 15 euro (benzine bezemwagen, lunch chauffeur, benzine uitzetten, koffie&apppelgebak, ontbindingsborrel) bij vertrek s.v.p. gepast betalen aan Bert
Ga met een volle tank van huis!!

(Met deelname aan een N&N rit verklaar je dat: 1. je op eigen risico meerijdt 2. jouw brommer minimaal WA verzekerd is en dat wettelijk alles in orde is 3. je een geldig rijbewijs hebt)


Voor aanmelden mag je mij je 06 nummer doorgeven, die geef ik dan weer door aan Henk te Paske en hij voegt je toe aan de rondritten app, dan kan je je aanmelden.
Gebruikersavatar
Rob
Site Admin
Berichten: 2654
Lid geworden op: 26 nov 2013, 18:27
Locatie: Duiven
Contacteer:

Re: Einde seizoensrit N&N

Bericht door Rob »

Op 2 september ben ik bij het stoomfestival in Lieren met mijn kleinzoon van 3. Heel veel plezier met de rit Mark, ik had het vanmorgen met Henk Te Paske er nog over. Een andere keer..
wybe visser
Berichten: 393
Lid geworden op: 07 jul 2015, 21:11
Locatie: Warnsveld
Contacteer:

Re: Einde seizoensrit N&N

Bericht door wybe visser »

Ik ga die dag de Airborne wandeltocht lopen met Jolanda en mijn oudste zoon 🏅
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 10 gasten