1e Hamoverit Hengelo Gld zondag 15 mei 2022

Informatie, reisverslagen, ervaringen & foto's over bekende toerritten door het hele land. Wil je zelf een toerrit organiseren? Plaats het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3860
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

1e Hamoverit Hengelo Gld zondag 15 mei 2022

Bericht door Wilbert »

Uit de mailbox van ZCA.
Lezer,

Hierbij informatie over de allereerste Brommer toertocht door motorclub HAMOVE in Hengelo (GLD).
Onze touring en veteraan commissies hebben veel ervaring met het maken van routes voor motoren, bromfietsen is een nieuwe uitdaging.
Wij nodigen u als bromfiets liefhebber van harte uit op zondag 15 mei aanstaande om te kijken of het ons gelukt is een mooi tocht uit te zetten.
Bent u bestuurslid of contact persoon van de club, ben zo vriendelijk en deel deze informatie met uw leden of misschien mag de datum op uw kalender.

Vriendelijke groet,
Paul Bunkers
HAMOVE touring.
tel: 06-45456331
Zondag 15 mei de eerste hamove BROMMER toerrit!



Door de Corona pandemie konden in 2020 en 2021 de Int. Hengelo Rally voor veteranen en klassieke motoren helaas niet doorgaan.

Gelukkig was wel ruimte om een toerrit te organiseren waarbij bleek dat er ook belangstelling was van uit de bromfietsclubs voor dit evenement.

Binnen hamove ontstond het plan om speciaal voor deze enthousiaste groep de eerste hamove brommer rit te organiseren!



Deelname per persoon €20 inclusief:

ü Een mooie toerrit om ontspannen te genieten van de omgeving,

ü Een bepijlde route van ruim 100 kilometer,

ü Koffie & thee met iets lekkers voor vertrek,

ü Halverwege de route pauze bij een museum met lunch,

ü Bezemwagen op de route die u bij pech terug brengt naar de start locatie,

ü Bij terug komst onder het genot van een borrelhapje gezellig napraten!



Alleen op voorinschrijving via: www.hamove.nl/veteraan
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3860
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Re: 1e Hamoverit Hengelo Gld zondag 15 mei 2022

Bericht door Wilbert »

Ik heb daarop geantwoord:
Hallo Paul,
Ziet er allemaal heel verzorgd uit.
Echter zijn er bij onze club een aantal leden die van een AOW of pensioentje moeten rondkomen.
Zij hebben niet de financiële middelen om 20 euro voor de rit te betalen.
Ze vinden een rit rijden erg leuk en zouden graag mee willen, maar kunnen zich de extra's niet veroorloven.
Deelnemen aan de rit zal voor hen niet gaan.
Ik vind ook dat ik zelf vrij moet zijn om te beslissen of ik koffie, lunch of borrelhapje ga nuttigen.
Zonder dat kun je de rit een stuk goedkoper aanbieden.
Los van dat alles zie ik de laatste tijd een verkeerde tendens om de mensen die met een oldtimer komen, meer te laten betalen als de bezoeker van het evenement.
Zonder de mannen met de oldtimer is er geen evenement.
Mvg
Wilbert
Gebruikersavatar
Paul T
Berichten: 552
Lid geworden op: 28 nov 2013, 23:24
Locatie: Didam
Contacteer:

Re: 1e Hamoverit Hengelo Gld zondag 15 mei 2022

Bericht door Paul T »

goed zo, Wilbert!
Zundapps never die - they just speed away!

Zundapp 517
Zundapp 529
Zundapp 521-51
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3860
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Re: 1e Hamoverit Hengelo Gld zondag 15 mei 2022

Bericht door Wilbert »

Zijn reactie op mijn mail.
Hallo Wilbert,

Ik begrijp je reactie, wij hebben juist daarom bewust gekozen voor een all-in prijs.
We hebben het inschrijfgeld zo laag mogelijk gehouden, om het voor een ieder betaalbaar te houden en tijdens de rit de portemonnee in de zak te laten.
Om een dergelijke rit te organiseren maak je logischerwijs kosten. Buiten het geen er in de tekst staat zitten er bijvoorbeeld twee oversteken in per veerpont die ook in de €20 is meegenomen.

Het is niet zo dat HAMOVE als doel heeft hier royal aan te verdienen, het inschrijfgeld betreft de kostprijs. Alleen bij een hele grote deelname houden we er als club iets aan over.
Daarnaast betreft het puur een toerrit voor degenen die graag met hun bromfiets op pad gaan en genieten van een leuke rit en dag. Het is niet bedoeld als publieks evenement zoals met het jaarlijkse Veteranen- en klassiekermotor weekend.
Er zal beste een enkele liefhebber komen kijken maar het is niet ons doel om met deze rit extra publiek te trekken.

Na afloop van deze dag gaan we evalueren om te kijken wat we met op- en aanmerkingen van deelnemers kunnen verbeteren, ik zal dit punt daar ook in meenemen.

Hopelijk mogen we op 15 mei toch een aantal Zündapp rijders begroeten!

Vriendelijke groet,
Paul Bunkers
HAMOVE touring.
tel: 06-45456331
wilko
Berichten: 616
Lid geworden op: 29 nov 2013, 20:50
Locatie: wehl
Contacteer:

Re: 1e Hamoverit Hengelo Gld zondag 15 mei 2022

Bericht door wilko »

het is inderdaad beste prijs , en dan moet er nog goud in de tank ;) ;)
zündapp ks 80
Gebruikersavatar
gert
Berichten: 913
Lid geworden op: 29 nov 2013, 21:10
Locatie: Brummen
Contacteer:

Re: 1e Hamoverit Hengelo Gld zondag 15 mei 2022

Bericht door gert »

Knap aan de prijs
'Burgermeister Gert"
Gebruikersavatar
intruder
Berichten: 901
Lid geworden op: 21 jul 2016, 21:43
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: 1e Hamoverit Hengelo Gld zondag 15 mei 2022

Bericht door intruder »

Bij de IOCH motorclub betaal ik 12,50 voor bij aanvang koffie met appeltaart daarna lunch in een restaurant soep broodjes kroket/gehaktbal enz. en drinken. Lunch is soms een hapje bij de Chinees. Dus professioneel.
Ik ga toch niet. 🙄😜😜
Gerry is 15 mei jarig en hebben we een lang weekend met de hond in hotel de Vijlerhof Vijlen (Limburg)😜😜
Zundapp 517
Intruder VS 800
a'j neet naor buutn gaot, kom ie ok nargens.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast