Ulft Brommers Kiek'n Vrijdag 1 Juli 2022

Informatie, ervaringen & foto's over evenementen en beurzen rond Zündapps en oldtimers in het algemeen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3860
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Ulft Brommers Kiek'n Vrijdag 1 Juli 2022

Bericht door Wilbert »

Uit de mailbox van ZCA
Hallo,

Via internet kwam ik bij jullie club uit. Wij zijn bezig met het organiseren van een leuk Achterhoeks feestje, op vrijdag 1 juli in de SSP-hal in Ulft.
Wat is er nu leuker dan dat we daar ook kunnen brommers kiek'n! We zouden het superleuk vinden als we dat kunnen organiseren.
Zijn er leden die het leuk vinden om hun brommer op die dag aan het publiek te tonen?! Het liefst de wat oudere exemplaren.
In de bijlage hebben we alles even op een rijtje gezet en heb je iets meer achtergrond informatie. We hopen dat jullie willen meedoen, het zou een mooie trekker kunnen zijn!

Hartelijke groet,


Carmen Molenaar
Gewoon Groen


06 5320 4347

info@gewoongroen.net

https://www.gewoongroen.net/

Wilgenstraat, 31, 7071 KP Ulft
MarkN
Berichten: 300
Lid geworden op: 18 apr 2021, 10:48
Contacteer:

Re: Ulft Brommers Kiek'n Vrijdag 1 Juli 2022

Bericht door MarkN »

Lijkt me best leuk maar er zou wel meer informatie over gegeven mogen worden.
Heb in het verleden als eens deelgenomen aan het youngtimer event ook in de SSP hal in Ulft, leuke locatie maar zoals gezegd wat is er georganiseerd?
Staan we daar de hele dag dan naast onze brommer of zijn er ook andere activiteiten waar we dan de dag mee kunnen doorkomen?


Is er soms ergens ook een centrale kalender met bromfiets gerelateerde activiteiten? Wel makkelijk in een oogopslag te kunnen zien wat er allemaal zo georganiseerd wordt. Weet iemand dit?
Gebruikersavatar
Barney
Berichten: 706
Lid geworden op: 02 jul 2015, 22:00
Contacteer:

Re: Ulft Brommers Kiek'n Vrijdag 1 Juli 2022

Bericht door Barney »

Op de site van de Zundapp Veteranenclub wordt de agenda zoveel mogelijk gevuld met ritten en beurzen
www.zundappveteranenclub.nl
gg2022
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2022, 22:38
Contacteer:

Re: Ulft Brommers Kiek'n Vrijdag 1 Juli 2022

Bericht door gg2022 »

Hoe het programma er precies uit gaat zien, weten we op dit moment nog niet precies want we zijn net gestart met de voorbereidingen. Naast een prominente plek voor de verbouwde SRV-wagen met escaperoom zijn we o.a. bezig met vintage kleding, een Kledingruil, modeshow met tweedehands kleding, platenbeurs, groene duurzame markt en diverse lezingen en optredens. Naast een oude Daf bijvoorbeeld een elektrische auto. We willen een mooi en gevarieerd aanbod vanuit thema’s wederopbouwtijd, duurzaamheid en circulariteit. Het is mooi als er interactie onderling en met bezoekers is.
MarkN
Berichten: 300
Lid geworden op: 18 apr 2021, 10:48
Contacteer:

Re: Ulft Brommers Kiek'n Vrijdag 1 Juli 2022

Bericht door MarkN »

Barney schreef: 23 feb 2022, 17:15 Op de site van de Zundapp Veteranenclub wordt de agenda zoveel mogelijk gevuld met ritten en beurzen
www.zundappveteranenclub.nl
Hahaha, mooi dicht bij het vuur dus, bedankt! Dan ga ik daar eens wat vaker kijken.
MarkN
Berichten: 300
Lid geworden op: 18 apr 2021, 10:48
Contacteer:

Re: Ulft Brommers Kiek'n Vrijdag 1 Juli 2022

Bericht door MarkN »

gg2022 schreef: 23 feb 2022, 23:10 Hoe het programma er precies uit gaat zien, weten we op dit moment nog niet precies want we zijn net gestart met de voorbereidingen. Naast een prominente plek voor de verbouwde SRV-wagen met escaperoom zijn we o.a. bezig met vintage kleding, een Kledingruil, modeshow met tweedehands kleding, platenbeurs, groene duurzame markt en diverse lezingen en optredens. Naast een oude Daf bijvoorbeeld een elektrische auto. We willen een mooi en gevarieerd aanbod vanuit thema’s wederopbouwtijd, duurzaamheid en circulariteit. Het is mooi als er interactie onderling en met bezoekers is.
Nou dan wacht ik nog wel even met toezeggingen doen tot het programma bekend is. Ik heb jaren op uitnodiging op het Youngtimer event gestaan. En ik wil in principe best komen maar iets van vrij houden van eten en drinken of zo moet er dan wel tegenover staan vooral als er verwacht wordt dat je de hele dag uitzit.....
Bijlagen
XM-6.jpg
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten