Zündapp 529 gezocht

Kan je dat ene onderdeel al tijden niet vinden? Plaats hier een verzoek en wie weet heeft iemand het nog liggen!
Lyndsay
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 sep 2021, 12:42
Locatie: Didam
Contacteer:

Re: Zündapp 529 gezocht

Bericht door Lyndsay »

Oke helder! Ik ga nog even goed nadenken wat het beste is! Bedankt!
MarkN
Berichten: 299
Lid geworden op: 18 apr 2021, 10:48
Contacteer:

Re: Zündapp 529 gezocht

Bericht door MarkN »

Taxatie van een auto is normaal gesproken 3 jaar geldig en kan heel veel ellende voorkomen.

Deze schoonheid was ooit in mijn bezit totdat een of andere 16 jarige vond dat hij daar moest rijden waar ik reed.
Je schiet er geen bal mee op maar dankzij de taxatie, die geschat was op 9500 euro, kon ik nadien zonder naweeën een andere gaan zoeken.
De schade expert dacht er in eerste instantie heel anders over, tablet los en op marktplaats kijken, ja meneertje 1500 euro is de max, nou meneer dat dacht ik niet......

Wanneer zou je dan iets laten taxeren? Als het een zekere waarde heeft en je het geld, om bij total-loss, niet zo hebt liggen om een ander voertuig aan te schaffen.
Bijlagen
FILE10519.JPG
FILE10517.JPG
FILE10515.JPG
FILE10503.JPG
Lyndsay
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 sep 2021, 12:42
Locatie: Didam
Contacteer:

Re: Zündapp 529 gezocht

Bericht door Lyndsay »

Pfoeee dat ziet er slecht uit! Wat een geluk bij een ongeluk dat je de auto dan toch hebt laten taxeren... Een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik ga toch in ieder geval even navragen wat het me kost en hoelang het dan geldig is. Bedankt!

Groetjes, Lyndsay
wilko
Berichten: 616
Lid geworden op: 29 nov 2013, 20:50
Locatie: wehl
Contacteer:

Re: Zündapp 529 gezocht

Bericht door wilko »

heb je zelf niets ? neem ik aan , dan heb je 2x geluk die groene rakker weegt zo maar 5 tot 7 duizend kg ,die voelt jou mooie bolide bijna niet . :mrgreen:
zündapp ks 80
MarkN
Berichten: 299
Lid geworden op: 18 apr 2021, 10:48
Contacteer:

Re: Zündapp 529 gezocht

Bericht door MarkN »

Alleen flink schrik en nog meer balen toen ik uitstapte en zag hoever die hem los gekauwd met zijn voorband....... Ik wist wel meteen die kan verder uit elkaar voor onderdelen.

Doet me weer zeer als ik de foto's weer zie....... :?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten