Voor de verzamelaars..Zundapp items

Heb je onderdelen of complete Zündapps te koop, laat het weten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rene

Voor de verzamelaars..Zundapp items

Bericht door Rene »

Beste liefhebbers
In overleg met Wilbert kan ik deze Zundapp items hier aanbieden.
Als eerste wil ik zeggen dat ik geen handelaar ben en dit alles uit een prive verzameling komt!
Wellicht hebben jullie de advertenties al op mp zien staan maar heb dus verschillende items van Zundapp te koop uit de verzameling van mijn vader die vroeger dealer was van o.a.Zundapp.
Nu op 80 jarige leeftijd vind hij dat het nu tijd is om het te verkopen en hoop hij dat het bij liefhebbers terechtkomt.
Heb inmiddels alle vele liefhebbers zeer blij gemaakt met diverse spullen van verschillende merken.
90% van de spullen verkeren in nieuwstaat.
Deze spullen zijn nog over uit de Zundapp verzameling en als je interesse heb kan je me mailen rene-haijan@live.nl

3 unieke posters A4 formaat van doorsnee motors
9 folders van verschillende modellen
4 prijslijsten
2 bediening en onderhoudsboekjes
1 instructieboekje
1 plastic zak zundapp
1 mooi oud embleem
1 pinspeldje
3 dealer onderdelen-catalogus 1978-1980-1981
1 demontage en montage boek
1 castrol dealer sticker 19CM X 19CM

Aangezien ik niet weet hoe ik hier foto's moet plaatsen heb ik een link naar marktplaats http://link.marktplaats.nl/763050397" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb ook nog een mooie Bing caburateur dealercatalogus van Huige http://link.marktplaats.nl/761284489" onclick="window.open(this.href);return false;
Er zijn nog items van andere merken o.a. Kreidler,Yamaha,Garelli,Mobylette,Motobecane,Ktm,Vespa,Fantic,Benelli,Sachs,Suzuki,Sparta,Batavus en Puch.
11 jan ben ik in Rosmalen en ben daar met een sporttas vol spullen omdat verschillende liefhebbers graag de spullen willen zien,als je intresse heb om dat ook te doen kan je mij mailen en spreken we af.

Gr Rene van der Sterren Tiel
Gebruikersavatar
Wilbert
Site Admin
Berichten: 3860
Lid geworden op: 26 nov 2013, 21:37
Locatie: Wehl
Contacteer:

Re: Voor de verzamelaars..Zundapp items

Bericht door Wilbert »

Ik heb wel interesse in de boekjes van de 2e foto, de rode en blauwe prijslijsten van de derde foto en de rode catalogus van de vierde foto.
Misschien ook nog wel in een paar folders van de 529 en 530.
Gebruikersavatar
Rene

Re: Voor de verzamelaars..Zundapp items

Bericht door Rene »

Wilbert
Stuur mij even aub een mailtje via het mailadres in de advertentie,dan kunnen we het verder bespreken?
Dank je.gr rene
Gebruikersavatar
Rene

Re: Voor de verzamelaars..Zundapp items

Bericht door Rene »

Gisteren ben ik in Rosmalen geweest,daar heb ik Wilbert ontmoet en hem ook blij gemaakt met verschillende zundapp items.
Heb daar ook andere zundapp liefhebbers ontmoet van de veteranenclub en heb daar ook verschillende items aan verkocht waardoor die ook weer de verzameling uitgebreid hebben.
Ben zeer tevreden van het verloop van gisteren en heb nog verschillende items over die ik graag nog bij de liefhebber wil plaatsen.
Zal de advertentie dan ook eerdaags gaan aanpassen van wat er nog is.
De Bing catalogus is ook verkocht en komt digitaal online te staan bij oudebrommers.nl
Wilbert,bedankt voor de leuke ontmoeting en medewerking.
Gr Rene
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten